-->

Selasa, Mac 03, 2009

Salam Silaturrahim...

Terlalu lama blog ini terbiar seiring dgn terbiarnya hati dan perasan penulis...Eceh! Masa terlalu pantas berlari dan aku yg semakin tua ini adakalanya rasa tidak terhambat untuk bergerak seiringan dengan waktu. Namun aku berusaha untuk menjalani kehidupan sebaik yg mampu. Walau terhambat oleh masa...terhambat oleh dosa...terhambat oleh kerja...terhambat oleh segala macam kekalutan dan dugaan...namun aku tetap bersyukur kerana aku masih mampu meneruskan kehidupan dengan tenang dan penuh redha. Terima kasih untuk kesekian kalinya Ya Allah...kerana Engkau telah menjadikan aku sebagaimana aku. Aku bersyukur dapat melepasi setiap dugaanMu dgn sabar. Terima kasih hari demi hari Engkau telah mengajar aku betapa besar erti dan nikmat kesabaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tulis je la apa nak tulis :p

.~Sebelum Mata Terpejam~ ©2006 - 2014. Hakcipta :rafikasastras~Sebelum Mata Terpejam~