-->

Sabtu, Mei 21, 2011

Pilu vs terharu

Dalam sendu saya meratapi nasib anak-anak yatim Madrasah Al-Taqwa...setelah beberapa hari anak ini menyepi, tiba-tiba saya menerima sms ini:

10:30 PM:   Mama..ira syg mama..

10:50 PM:   Eheh tiba2 aja nak? Mama pun syg Ira. Syg sgt mcm anak mama sendiri :)

10:56 PM:  Xde..ira terharu ngan budak2 yatim piatu yg jd mangsa landslide tu..diorg mmg dh xde mak                                 bpk..siape nak tangisi diorg?

11:01 PM:   Kita Ira. Org2 spt kita yg masih tebal rasa kasih dan kasihan. Mama pun menitiskan airmata utk mereka. Mama bygkn mrk anak2 mama, cucu2 mama. Hancur jiwa jika ia tjadi pada kita.

11:05:   Betul ma..ira rasa x best n sedih sbb ira xdpt sumbang bantuan tuk tlg diorg. Ade team medikal dr osptal ira pegi standby n bawak satu mangsa ke hkj

11:34   Takpe nak. Bkn rezki Ira utk membantu mereka kali ini. Yg penting doa kita utk mrk.

11:24 PM:   Tq mama..

11:25:   Sama2 anakku.

Catitan:   Saya merindui anak-anak saya yang lain juga...adakah mereka juga merindui saya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tulis je la apa nak tulis :p

.~Sebelum Mata Terpejam~ ©2006 - 2014. Hakcipta :rafikasastras~Sebelum Mata Terpejam~