-->

Khamis, Ogos 02, 2012

.......

Siapa yang sudi datang akan saya tatang...siapa yang ingin pergi...silakan! Saya tidak akan menentang, merayu atau berkata apapun lagi. Tafsirlah sesuka hati kalian ingin mentafsir. Sangkalah seburuk mana hati anda tergamak berprasangka. Saya sudah letih. Saya tidak ada masa lagi untuk menjaga hati orang sentiasa. Hati saya pernahkah kalian letak dalam bejana perak bersalut sutera? Saya sedaya mungkin akan menjaga silaturrahim sesama kita agar sentiasa elok dan lancar. Tapi jangan harap saya akan menjadi orang yang bermuka-muka..bejat berpura-pura. Saya adalah saya dan saya adalah manusia...bukan boneka ciptaan manusia!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tulis je la apa nak tulis :p

.~Sebelum Mata Terpejam~ ©2006 - 2014. Hakcipta :rafikasastras~Sebelum Mata Terpejam~